Thursday, April 12, 2007

我的答复

昨天,伟涛问我:“how's your relationship with chung yee? six months long past le... everything ok?”
其实,我在这里有写明,但他不知道。不过,我并没有立刻答复他,而是今天才回复。这是我的回复:“wah seh, super sensitive question to ask yesterday, dunno how to ans u. guess should be ok. maybe it turn out to be e lyrics of wat i sang tt time, but this time no time limit, it might b til someone has replace her position in my heart, which most likely won't happen. but gladly, i still try to fang xia, thou might not b as good as how cj handle his. at least i dun behave unnatural when she's ard. and how come u suddenly ask this?”


小情歌 - 苏打绿 (Sodagreen)
语言:国语 作词:吴青峰 作曲:吴青峰 编曲:苏打绿

这一首简单的小情歌
唱着人们心肠的曲折
我想我很快乐 当有你的温热
脚边的空气转了

这一首简单的小情歌
唱着我们心头的白鸽
我想我很适合 当一个歌颂者
青春在风中飘着

你知道 就算大雨让整座城市颠倒
我会给你怀抱
受不了 看见你背影来到
写下我 度秒如年难挨的离骚

就算整个世界被寂寞绑票
我也不会奔跑
逃不了 最后谁也都苍老
写下我 时间和琴声交错的城堡

这是933的罐头剧场的主题曲,很不错的一首歌,旋律很优美。我喜欢。歌词随便改一改就能变成了我对仲仪的情意。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home