Friday, January 25, 2008

感恩

giving credits to people for what they share, b it in their blog or lives is also a form of 感恩吧!感恩,尊重,爱;1st one is 感恩!

感恩 a lot of 学长学姐 helping me along all these while in 陪伴和关怀和鼓励。

感恩 yahui for inspiring me. i read her blog n thus sorted out a lot of things in my mind, like what i want to do and so forth.

感恩 meixuan jiejie for lending me her book at thailand while waiting for the rest. that book was e beginning of everything that changes me during the taiwan trip, which includes my thinking, my decisions that i made before the trip and so forth

感恩 all e 伙伴 for starting the 早睡早起 activity. that was the lifestyle i've been looking forward to but i just dun have the persistent to carry on.

感恩 hwei ying from nwp for helping me so much so far. although some people might say that it's her duty to help me, but still thanks her anyway, thou a lot of people whom i thanks here might not have a chance to know that i got thank them for all these things unless got people help me spread the news

i'm still a shy person, got a lot of words dun dare to say it out loud, so putting them down in my blog

这个人,一定要感恩,就是仲仪。知道内幕的就知道她造就了今日的我。我在慈济和她脱不了关系。

actually got a lot of people want to 感恩, but too many le. so not going to list all.
lastly, 感恩 xiao qun for sharing this song on her blog:
youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=yzH2dTVAHPc

空白格 - 蔡健雅
词曲:蔡健雅

其实很简单 其实很自然 两个人的爱由两人分担
其实并不难 是你太悲观 隔着一道墙不跟谁分享
不想让 你为难 你不再需要给我的答案
我想你是爱我的 我猜你也舍不得
但是怎么说 总觉得 我们之间有了太多空白格 也许你不是我的
爱你却又该割舍 分开或许是选择 但它也可能是我们的缘份

其实很简单 其实很自然 两个人的爱由两人分担
其实并不难 是你太悲观 隔着一道墙不跟谁分享
不想让 你为难 你不再需要给我的答案
我想你是爱我的 我猜你也舍不得
但是怎么说 总觉得 我们之间有了太多空白格 也许你不是我的
爱你却又该割舍 分开过去是选择 但它也可能是我们的缘份

我想你是爱我的 我猜你也舍不得
但是怎么说 总觉得 我们之间有了太多空白格 也许你不是我的
爱你却又该割舍 分开过去是选择 但它也可能是我们的缘份

0 Comments:

Post a Comment

<< Home