Tuesday, January 04, 2011

歌曲心情 - 记得我的样子

记得我的样子
作词:李曈 作曲:柯贵民

苦候了一夜 没有你的电话
我要我的心 别再为你牵挂
如果他的话 你全都听得下
这段情不要也罢

纵然我的心 仍期盼你了解
曾经我以为 你愿和我分担
无奈你至今 辨不清是非真伪
不舍却不能挽回


记得我的样子
记得我的名字
别在喧嚷的城市
把我当成一个陌生影子

记得我的样子
记得我的名字
在你心里留一个位子

http://www.tudou.com/programs/view/-NMZcJ5niQU/


when you are not his/her number one priority, everything is over.
the lyrics are my thoughts.
i don't hope for anyone to remember me, my face, my name or whatever i did.
i just hope that if someone is very important, make sure he/she is top on your list.
if you choose to listen to other people instead of him/her, the relation is over.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home