Wednesday, October 03, 2007

最后一次

最后一次
歌手: Lovynn Kan

在我最后一次 闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里 舍不得放弃
心里有千言万语还没说给你听
我使劲全力 不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去 (我永远爱你)

心走了 去了好远的地方
不能再陪你看日出 等不到天亮
所有回忆抹去却并不容易
生死由天决定 不要太伤心



" Many say that one realizeshis folly only upon his death. Yet how many people see death impending towards them? The memories, love and passion for life of a young 17 year old, Lovynn Kan, has been painstakingly penned down into the lyrics of the song Zui Hou Yi Ci, meaning Last Time. For the very last time for everyone would be the moment before their lives fold into an end. "

0 Comments:

Post a Comment

<< Home